25 november 2009

Jag med

Jag har gjort det.DVS lurats till att gå med i facebook här och nu ikväll.Men tyvärr tror jag nästan att jag redan ångrat mig.Ni vet ju hur jag är och hur mån jag är om min integritet.Det tog ju trots allt evigheter innan jag startade med att blogga,men insåg efter ett tag att knappast någon som inte känner mig ,bryr sig speciellt mycket om vad jag skriver.Men ni vet ju hur det är när man är van att vara i rampljuset jämnt och ständigt och man vet att alla ska lägga sig i sådant dom inte vet något om eller har ett dyft med att göra , Men sak åt sido det där med facebook får vara till en annan dag misslyckades totalt med att importera kontakterna så det blev inga inbjudningar här inte,och sedan måste jag får sätta mig in i hur det egentligen funkar.Provar väl i morgon igen för nu är jag verkligen trött .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar